Brouwerij Vissenaken aanvaardt ook T-bonnen.

Brouwerij Vissenaken aanvaardt ook T-bonnen.

Heb jij nog een T-bon of heb je als vereniging een T-bon gekregen?

Wij aanvaarden deze met veel plezier.

Voor de verenigingen doen we zelfs een extra promo van 5% bijkomende koopwaarde.

Wacht niet te lang want sommige bonnen zijn slechts geldig tot eind dit jaar.

https://www.tienen.be/t-bon